ULTIMELE ARTICOLE * Inregistrare/logare *

Fraților ”e groasă”, nu-i nici lungă dar nici lată, este doar groasă.

Am citit in Economica.net că va fi demarat marele proiect  “Proiectare şi execuţie Varianta de Ocolire Buşteni: Obiectiv 1 Buşteni Sud km 0+000-km 1+020” și am rămas … consternat, că nu pot scrie cuvite nepudice gen, ”crăcănat”, cu o valoare de NUMAI 17,9 milioane lei, fără TVA !!! adică vreo 3,5 milioane de euro pentru una bucată bandă pe sens cu un trotuar de 75 cm. 


Acest proiect ”ar putea debloca circulaţia pe Valea Prahovei într-una dintre cele mai aglomerate zone”

Vor fi si niste EXPROPRIERI !!! in valoare de 1,49 milioane de lei, pentru 53 de imobile de pe traseul ”autostrăzii Bușteni – Bușteni”.

Proiectul va avea o durată de 33 luni, din care perioada de proiectare 3 luni, cea de execuţie – 6 luni, iar cea de garanţie – 24 luni. 

Când auzi imobile, te duce gândul la CASE … aș … !!!

Sursa foto forum.peundemerg.ro

Precum vedeți, traseul trece in mare parte, vreo 700 metri, prin curtea fostei fabrici de hârtie, care are o infrastructură de transport rutier deosebită, pentru mare tonaj, deci cheltuieli de tasare, straturi de pietriș /nisip, micropiloți, etc… PAUZĂ! … doar asfalt.

Intr-adevăr se va construi un pod … valoarea ultimului pod peste Prahova, cel de lângă Rowadani a fost in jur de 500 mii lei.

Așadar, ca sa ajungi la o valoare de 3,5 milioane de euro, trebuie să torni asfalt… dar gros tată , gros. Nici lung nici lat, doar gros de vreo 10 cm. maxim. 

Și când te gândești că Valea Cerbului a costat 4 milioane de lei, aproape 4 km…Unde-i hoțul?

Astfel, voi cei care stați pe lângă Autostrada Bușteni – Bușteni, stați liniștiți, imobil este egal TEREN, care in mare parte aparține proprietarilor care au demolat Fabrica de Hartie, deci ȚEAPĂ VOUĂ! 

In caz că se va construi vreodată acest accident de gândire strategică a Ministerului Transportului, stați liniștiți că nu vă demolează nimeni, nici nu vă despăgubește, doar se fluidizează circulația pe DN1 și noi de fapt asta ne dorim, fluidizare prin fața ferestrei, că numai așa e țara mulțumită.

Acum, mai in glumă, mai in serios, cum poate gândi cineva că se fluidizează traficul la Bușteni cu o intrare pe la ”Fabrică”, când nodul in gâtul șoferilor se formează prin dreptul ”căbănuțelor” de la Romaqua și cine știe o cotește pe acolo, dar de ”infundat” se infundă tot la barieră, in fața PRIMĂRIEI BUȘTENI.

S-a gândit oare cineva că nouă in loc de fluidizare ne-ar trebui o strategie de dezvoltare economică și turistică să facem ”marea de Bucureșteni” să rămână la Bușteni, să-și cheltuiască cu drag banii aici , să trăim și noi decent … să …? Iar bat câmpii 🙂 .

S-auzim numai de bine, dar d-astea realiste, nu povești și furăciuni că e an electoral și iar votăm cum votăm de 30 de ani incoace.

Și incă o informație, interesantă, pentru cunoscători  … MĂ INTORC IN CURÂND PE TUȘĂ ! 

Web up! ZdB Style

___Vizualizari 709

Autostrada Bușteni-Bușteni incepe la anul … și la mulți ani

EUROPARLAMENTARE 2019 - CU CINE VOTAȚI ?

View Results

Loading ... Loading ...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Distribuie

Login de vizualizare cu :

sau

Login cu panoul de administrare

Dacă nu ai cont te poți inregistra aici : 

[register_form]

 

Read more:
Dan Anghel – Candidat independent – Propunerea pentru Bușteni

Primul candidat care a transmis Programul pentru Bușteni, pentru  a fi pus la dispoziția cetățenilor care doresc să se informeze asupra viitorului...

Ședintă ordinara in 19.09.2018, ordinea de zi si votul

Deja v-ați obișnuit că in fiecare lună anunț Ședința Publică Ordinară a C.L. Bușteni, ordinea de zi și cum votez...

Close