Prima variantă de fluidizare a traficului pe DN 1 ca alternativă la efemera Autostradă București -Brașov au fost pasarelele provizorii rămase definitive de la Comarnic și până la Azuga inclusiv la Bușteni, a doua variantă a fost desființarea de treceri de pietoni și inventarea unor treceri pentru persoane cu handicap care funcționează cu semafoare ce au butonul de pe partea dreaptă a DN 1 DEFECT iar acum se procedează la efectuarea de SF – uri , in limba lor ”studii de fezabilitate” in limba noastră ”sience fiction”
O informație de ultimă oră spune că au fost câștigate licitațiile in vederea intocmirii studiilor de fezabilitate pentru centurile ocolitoare de la Comarnic și Bușteni. Executarea studiilor va dura 4 luni adica septembrie 2015, apoi se va executa probabil proiectul tehnic in incă 6 luni, adică martie 2016, apoi se va tine licitația de execuție incă să zicem vreo 3 luni fără contestații adică iunie 2016 și se va demara execuția care va dura incă vreo 6 luni in cel mai bun caz, adică decembrie 2016.
Dar in 2016 se vor schimba Parlamentul, Guvernul și conducerea CNADNR … DECI 🙂 🙂 !
Până una alta in acest moment funcționează la BUȘTENI o centură ocolitoare pentru autoturisme, mult mai lungă decât cea care se va construi 🙂 de care pot beneficia cei blocați in trafic in aceste momente.
Și mai interesant este că in general fluidizarea trebuie făcută in week-end-uri cănd traficul greu este interzis pe DN 1, dar acestea sunt alte discuții.
Despre Autostradă puteți citi tot in link-ul de la inceputul articolului dar incep să cred că este singurul lucru care se va realiza pe principiul Dezvoltării Durabile, adică va fi construită de copiii, copiilor copiilor noștri in veacul vecilor !
___Vizualizari 1269