De data aceasta incep cu o constatare … suntem cam pe nicăieri!
In ultimul articol, cel referitor la APROBAREA BUGETULUI LOCAL, invitam cetațenii și pe cei care vor dori să ne ”coordoneze sau conducă destinele in viitor” să vină cu propuneri . Totodată invitam cetățenii să participe la dezbaterea bugetului local, pentru că este un instrument care le ”afectează” viața in următorul an.
Mă așteptam să fie prezență , iar așteptarile mele au fost depășite. Prezența cetățenească a fost ZERO iar propunerile ZERO !
Asta așa ca preambul .
Și continui cu , anunț ordinea de zi a ședințelor ordinare ale CL Bușteni și cum votez, pentru transparență și informarea cetățenilor orașului Bușteni, in fiecare lună de la inceputul mandatului 2016.
In data de 27.02.2020, incepand cu orele 14.00 va avea loc ședința ordinară pentru luna februarie.
Aceasta ședință va avea aproximativ 16 puncte, cu punct de interpelări și petiții.
Ordinea de zi și votul:
Voi propune introducerea pe ordinea de zi a unui punct suplimentar, in virtutea faptului că legea imi dă acest drept, deoarece, ”cineva ” din afara localității noastre, s-a gândit” să REALIZEZE O ZONĂ DE CARANTINA PENTRU CORONAVIRUS, taman in centrul localității Bușteni . ( aici vă dau un indiciu … De data asta nu-i SAVIN ! )
Sper să imi fie aprobată depunerea proiectului de interzicere a declarării orașului Bușteni – oraș in CARANTINĂ!
Mâine seară voi scrie ce s-a hotărât , MURIM SAU TRĂIM!
Votul meu nu este necesar să coincidă cu avizul Comisiei 3 și se mai poate modifica, in caz că, amendamentele de factură juridică nu se respectă.
Publicarea ordinei de zi a ședinței o fac in baza Legii 215/2001 actualizată, conform Art 39, alin 3,5,6 și 42 alin. 7. modificată prin OUG 57/2019 – Codul Administrativ.
Materialele au fost puse la dispoziția consilierilor locali conform L 215, art. 39, alin 3.
Dacă aveți propuneri, puncte de vedere sau sesizări mi le puteți lăsa la Comentarii ( public) sau in secțiunea contact ( privat ).
Ședința este PUBLICĂ și pot participa toate persoanele interesate.
Legea nr. 52 din 2003, privind transparența decizională in administrația publică, SECTIUNEA a 2-a ,Dispozitii privind participarea la procesul de luare a deciziilor, Art. 8: Persoana care prezidează sedința publică oferă invitaților si persoanelor care participă din proprie inițiativă posibilitatea de a se exprima cu privire la problemele aflate pe ordinea de zi.
Cu stimă, Consilier Local – Virgiliu Cristian ACHIM
___Vizualizari 1189