Ședință ordinară a CL Bușteni in 26 ianuarie 2018, ordinea de zi și votul

Ca in fiecare lună, anunț Ședința Publică Ordinară a C.L. Bușteni, ordinea de zi și cum votez la Proiectele de Hotărâre. Această ședință va avea loc Vineri, 26 ianuarie 2018, incepând cu orele 13.00 și vor fi supuse aprobării aproximativ 20 Proiecte de Hotărâre. Este prima ședință ordinară in anul 2018 și sunt Președinte de ședință. Aș fi preferat să ”pic” la cea de Buget, dar acum mi-a venit rândul.

Ordinea de zi și votul:

Votul meu nu este necesar să coincidă cu avizul Comisiei 3 și se mai poate modifica, in caz că, amendamentele de factură juridică nu se respectă.

Publicarea ordinei de zi a ședinței o fac in baza Legii 215/2003 actualizată, conform Art 39, alin 3,5,6 și 42 alin. 7.

Materialele au fost puse la dispoziția consilierilor locali conform L 215, art. 39, alin 3.

Dacă aveți propuneri, puncte de vedere sau sesizări mi le puteți lăsa la Comentarii ( public) sau in secțiunea contact ( privat ).

Ședința este PUBLICĂ și pot participa toate persoanele interesate.

Cu stimă Consilier Local P.N.L. – Virgiliu Cristian ACHIM

___Vizualizari 773

6 thoughts on “Ședință ordinară a CL Bușteni in 26 ianuarie 2018, ordinea de zi și votul

  1. Buna seara!
    Referitor la punctul 9 din sedinta ordinara din data de 26 01 2018,as dori daca se poate sa imi spuneti la ce anume se refera “reabilitarea si modernizarea străzii Crinei”.Ma intereseaza deoarece noi avem casa in constructie pe această strada si asteptam de 5-6 ani ca sa se extinda reteaua de curent electric.Si cu toate ca sunt multe case in constructii pe aceasta strada si de multe ori am fost la primarie si am pus problema pana acum nu s a rezolvat nimic.Astept un raspuns.va multumesc

    1. Buna ziua,

      Reabilitarea/modernizarea străzii Crinei constă in turnarea stratului al doilea de asfalt de 5 cm grosime, borduri și rigole. Nu sunt prevăzute lucrări de modernizare ale sistemului de alimentare cu energie electrică, cel puțin in acest proiect, care este finanțat prin PNDL II.
      Cu stimă,

  2. Referitor la pct.6 , am o nelamurire : de ce trebuie ” achizitie ” de servicii de relatii cu publicul si media ?
    Din cate stiu este o persoana care ocupa aceasta functie – Adriana !
    “Gurile rele” spun ca ea de fapt nu e in schema primariei si ar avea o firma cu care primaria ar incheia contract ! Poate apare adevarul la iveala ! As intelege acea “achizitie ” cu o firma care are sediu in alta parte nu in primarie cu ” consumabilele si dotarile ” primariei .
    Daca sunt in eroare imi cer scuze !

    1. Este destul de complicat de explicat termenul ”eroare”.
      Achizitie de servicii de relații cu publicul si media , este o activitate necesară oricărei instituții publice sau private. In anul 2012 Administratiile Publice Locale s-au ”descentralizat” și au ”deconcentrat servicii. Primăria Bușteni a externalizat foarte multe servicii pentru a eficientiza activitatea , exemplu achizitii publice, juridic, resurse umane, sectorul, DS Kalinderu, relații publice etc.
      Totodată , pentru a nu se intra in blocaj, au fost achiziționate ”servicii privatate”. Eficiența cheltuielilor a fost astfel atinsă, deoarece au dispărut din schemă ”cheltuieli cu salariile si taxele asimilate. ( asta la nivel de țară ).
      Contractul la care vă referiți, vine astfel la aprobare, anual. Este o achiziție directă, astfel nu trebuie licitat in SEAP iar activitatea se desfășoară la sediul beneficiarului ( Primăria Bușteni), care, pentru minimizarea cheltuielilor, pune la dispoziție anumite dotări .
      Amendamentele mele la contractul de servicii nu au fost de natură ”personală” ci mai degrabă privitoare la imbunătățirea relației cu cetățeanul și au fost aprobate in unanimitate.
      Așadar, ori suntem cu toții in ”eroare” ori nu este nicio eroare la mijloc.
      Sper ca răspunsul să fie satisfăcător.
      Cu stimă,
      Cristian Achim

  3. Nu am nici-o problema ” personala ” dar as fi curios ce inseamna “finaniciar” aceasta achizitie vis a vis de cheltuielile cu salariul unui functionar angajat . Aici intra strict ” cheltuielile ” cu salariul deoarece dotarile sunt ale primariei . Daca cele 2 sume sunt aproximativ egale , e in regula dar daca in urma ” achzitiei ” primaria va plati mai mult , deja e o ” problema ” !

    1. In principiu, dacă se analizează ca activitate bugetată, cheltuielile Primăriei sunt mai mici cu acest contract, față de SALARIILE care ar fi trebuit plătite UNOR ( nu unei) persoane pentru a putea fi realizată. Nu știu dacă sunteți economist, dar dacă sunteți și faceți o planificare prin PERT , atunci veți vedea că o activitate costă , in relație cu timpul, mult mai mult decât este ea plătită in acest moment. Precum vă spuneam in comentariul de mai sus, toți suntem, in eroare, insă eroarea cea mai mare va avea repercursiuni asupra PENSIEI doamnei de dvs. menționate. Acum probabil că are o sumă un pic mai mare de cheltuit, dar peste vreo câțiva ani …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Read previous post:
Bușteniul sub zăpada de vară

Cine s-ar fi așteptat să ningă abundent in luna asta a lui August? Cum cine? Nimeni! Aaa! Nu este August?...

Close