Despre pasarelele probabil provizorii (proBizorii) de la Bușteni am mai scris și voi mai scrie și nu numai eu. Sper insă să citiți acest articol și să-l transmiteți celor care ar putea să ia masurile de rigoare pentru remedierea greșelilor de execuție pentru că la iarnă acestea vor devenii eșafoade ale morții atât pentru noi pietonii dar și pentru cei fluidizați.
Astăzi folosind pasarela de la gară ca orice trecător civilizat care nu are ce face, imi arunc ochiul in lateral și mă ingrozesc… betonul turnat in pâlniile de metal S-A FISURAT. Asta inseamna că nu s-a folosit B.I.R. ( Beton de inaltă rezistență ) ci s-a folosit altceva. Folosindu-se ALTCEVA atrag atenția că perioada de maturare a betonului este de 28 de ZILE, ori in cazul nostru s-a pus structura metalică in 7-8 zile. Acum nu stiu ce au calculat arhitecții și constructorii dar după ce va intra apa in aceste fisuri , la iarnă, la ingheț… vor devenii niște CASTELE DE NISIP, asta dacă nu se transformă in nisip din cauza trepidațiilor pentru că toți, fără excepție, râd, cântă, sar și dansează pentru a forma trepidații de pasarelă ( nu pun calcule de rezonanță că nu cred că s-au folosit).
Deci stimați constructori – Luați măsuri de acoperire a acestor fisuri, găsiți metode de a asigura atât pasarelele cât și pe noi cei de sus și cei de dedesubt să nu cumva să ajungem cu toții DEDESUBT, făceți-mi această plăcere și turnați niște lapte de ciment și silicon deasupra, promit să nu spun că este din cauza ZdB, dar dacă se intâmplă vreo nenorocire acest articol stă martor.
Acum un pic despre fluidizare.
Intr-adevăr traficul pe DN1, intre cele două pasarele 🙂 , este fluid. In rest s-a inventat in week-end o chestie grozavă pentru a demonstra fluidizarea… polițist din 30 in 30 de metri și polițist / trecere de pietoni desfințată. O chestie care intr-adevăr ajută fluidizarea, fie ploaie fie vânt, dar cu dislocarea de efective polițienești cam de prin tot județul.
Zic și eu că sigur aceste efective de polițiști sunt plătiți din prețul amețitor de peste 200.000 euro/pesarelă.
Acum un pic despre nesimțire, golănie și vandalism.
Nesimțire … că am eu ce am cu coșurile de gunoi, că erau greu de sudat trei găici și puse trei coșulețe pentru țigari, pahare, pet-uri, inghețată etc, eventual puteu fi montate și niște scuipători, pentru că dacă ne-au fost oferite puncte de belvedere…
Golănie și vandalism … că s-au trezit unii să decupeze un semn/marcaj spre ”fabrica de bani” – Mânăstirea Caraiman. 🙂 , 🙂 , cam ca in Meșterul Manole ( asta pentru cunoscători) dându-le enoriașilor șansa să mai parcurgă câteva sute de metrii in plus spre pioșenia absolută, unde se inchide biserica dacă vin oaspeți de rang. Probabil că cei care au creat resăgeata au obosit pe scări .
Mâine este marți, deci atenție că telecabina Bușteni – Babele are la primele ore REVIZIE, așadar un transport până la PIATRA ARSĂ costă mai puțin cu JEEP – ul, incă nu s-a montat bariera smulsă deci s-ar putea să ajungeți și la Babe sau Sfinx.
Dacă ajungeți la SFINX nu fiți mârlani și nu incercați să vă dovediți veleitățile de escaladatori, doar priviți și faceți poze, mai lăsați și la alții bucuria pozelor fără garduri că așa se va ajunge dacă vă purtați ca golanii.
Semințele sunt ecologice dar nu cu sare 🙂 !
Mâine ( marți ) sau astăzi , depinde când veți citi, voi mai avea un articol ALTFEL despre ”Bariera din Piatra Arsă N+1 FINAL” … că m-am săturat să tot am dreptate!
___Vizualizari 418
Mai frate,esti de un egoism teribil…. Adica primarul barbugiu din busteni sa nu manance si el o friptura cat capacul de la wc….
Da-i naibii de turisti care vor urca cu bagajele pe aceste epocale experiente in domeniul constructiilor….Domnule ,din pacate nu ai simtul realitatiii… Doar nu ai tupeul teribil de a pretinde ca niste angajati la stat sa faca bani din munca!!! Traiasca spaga,si odata cu ea traiasca si ” decesul ” nostru ca natie!