Pe principiul una calda, una rece, cred ca postul anterior a fost pe placul tuturor. Sa fim putin atenti la detalii…. Cu riscul de-a repeta pozele…
Deci, DJ 713:
Acum mai in detaliu:
Notati, va rog, Sinaia – Cabana Cuibul Dorului – Saua Dichiului – Cabana Babele
De observat, doar pina aici este asfalt, bun, prost, oricum, este totusi asfalt…
Nu pot sa nu ma intreb A CUI este cabana.. tinind cond ca s-a asfaltat un drum pina la ea, sau poate cine stie, e doar o coincidenta.
E drept, beneficiaza de o priveliste cu totul deosebita, poti privi rasaritul, asfintitul, e multa liniste si praf. Si cam atit.
Si un panou cu un fel de harta, absolut util pentru cei ce nu sunt din zona.
De remarcat este faptul ca, drumul de la Piatra Arsa la Babele este marcat cu ceva liniutze intrerupte. Turistul de rind ar crede ca, drumul e inaccesibil deocamdata, pina ce va fi asfaltat, conform panoului de la inceputul postului. Ghinion, pina la Piatra Arsa, accesul autovehiculelor este permis. De acolo in sus spre Babele NU.
NU am o poza cu acel panou, dar are Adrian – BucegiNatura2000 aici:
Stau si nu pot sa nu ma intreb, la ce bun un drum asfaltat, cind accesul este interzis, cel putin pe acel tronsosn din Parcul Natural Bucegi????
Sau poate e interzis acum, ca nu e asfaltat? Sau poate……
Revenind insa la cabana:
Eu unul, nu reusesc sa ma lamuresc din acest panou…… Poate , cine stie, cindva ne vom lamuri…
Aviz amatorilor de excursii cu masina pe drumuri interzise, nu toti stiu ca pe un drum interzis circulatiei publice, chiar daca nu va da politia vreo amenda, orice s-ar intimpla, asigurarile nu va despagubesc, adica orice s-ar intimpla cu masina, asigurarile NU VOR PLATI NIMIC.
___Vizualizari 589
Am evitat sa spun in continutul postului, ca si asa, cu toate ca acel segment intre Piatra Arsa si Babele este INTERZIS, vezi vara, nenumarate gipane pina aproape de releul de pe Costila….*********si de aici am modificat comentariul facut anterior, ZdB trebuie sa ramana un loc frumos, fara frustrari personale.
Cabana Dichiu este a Consiliului Judetean Dambovita, doar fundatia si elevatia, plus cateva ziduri au costat pe la 9 miliarde lei vechi. Asta spune totul. Iar mai sus, spre Piatra Arsa, sunt multe proprietati private, aflate si pe stanga si pe dreapta lui DJ 713. Accesibilizarea acelor loturi si cheltuirea banilor publici prin diverse metode au fost criteriile de promovare a “reabilitarii” acestui drum, care nu aduce vreun beneficiu turismului.