Cu toate ca nu consider un lucru extraordinar de ECO asfaltarea prin munti, parerea mea nu conteaza, de altfel nici a voastra.
Banuiesc ca DJ. 713 Asi B ca si concept s-a bazat pe studii economice , de impact asupra mediului , si consultari publice la nivelul Administratiei Parcului Natural Bucegi, Consiliul Judetean Prahova, Consiliul Judetean Dambovita , UAT Moroieni si UAT Sinaia , Romsilva etc, care au aratat insa ca este “foarte bine” sa se asfalteze prin paduri si munti si scopul acestei asfaltari a fost pentru o mai buna conexiune a “omului cu natura” prin utilizarea unui mijloc de transport auto sau a unei biciclete.
Acum un an intr-o frumoasa dimineata de sambata ma gandeam ce as putea face. Era iarna spre primavara, inca zapada, chef de schi nu aveam asa ca … Hai la Pestera cu tot familionul . Surpriza mare… la telecabina din Busteni, 300 de persoane la coada, deci vre-o 3 ore de asteptare.
Rau… deci “suna” un prieten sa ajungi la Pestera cu autoturismul de teren. S-a rezolvat problema .
Cum am ajuns acolo si ce am vazut insa nu se poate exprima in cuvinte tocmai de aceea va voi oferii si imaginile de iarna primavara pentru a va motiva si pe voi sa faceti acest traseu mirific :
Va propun, cand ajungeti la Sinaia sau la Busteni si stati la coada cu orele pentru a urca in Bucegi sa le spuneti Taximetristilor cu Jeep-uri sa-si lase numerele de telefon mai la vedere sau sa-si faca o pagina in “Ziar de Busteni” , poate ca asa veti putea suna de seara pentru a va planifica traseul si nu mai trage nimeni de dvs. sa va suiti in masina lui !
Cred ca este si mai economic si mai civilizat , dvs castigati timp iar transportatorii se pot incadra in aceasta activitate atat la Busteni cat si la Sinaia !
___Vizualizari 391
Cel mai “economic si civilizat” ar fi sa mergi la Pestera cu rucsacul in spinare, dar voi habar nu aveti ce inseamna asta…