Ultimele articole



Din nefericire nici in acest an ( al III-lea) Buşteniul nu este in stare să editeze măcar un index stradal cu amplasarea unitatilor turistice, sau vreo ofertă de agrement, o hartă, ceva de informare, pentru că toate mijloacele de agrement au fost CONCESIONATE iar activitatea turistică a cunoscut un TREND negativ. Totodată Primăria Buşteni prin Hotărârea CL Buşteni a renunţat la BANI EUROPENI, in jur de 900,000 lei pentru promovare GRATUITĂ a localităţii pentru că asta ar fi dus la creşterea calităţii vieţii propriilor locuitori sau dezvoltarea economică pe timp de criză iar la Buşteni totul trebuie DISTRUS. 

Între 12 și 15 martie, la București, în complexul expozițional Romexpo va avea loc Târgul Național de Turism al României. Sunt așteptați aproximativ 300 de expozanți și peste 30.000 de vizitatori. În această primăvară stațiunea Sinaia va promova turismul ecologic, neintruziv: muntele, traseele urbane, la pas, dar și traseele pentru bicicletă.

După doi ani de lucrări intense în centrul orașului, prin proiectul de regenerare urbană <Via Sinaia, Design Verde-Deschis> stațiunea noastră arată cu totul altfel. Proiectul, în valoare de 20 de milioane de euro, a avut deja urmări în piața turistică locală, printr-o creștere de aproximativ 30% a numărului de turiști care ne-au vizitat în iarna acestui an. Sinaia se află într-o continuă schimbare și va rămâne, timp de mulți ani de acum încolo, una dintre stațiunile de top ale turismului național, cu o largă deschidere pentru turiștii din toate colțurile lumii.“a declarat Vlad Oprea, primarul orașului Sinaia.

romexpo-bucuresti

Primăria orașului Sinaia a închiriat, pentru această ediție a Târgului, o suprafață de 40 de metri pătrați, în pavilionul C4, standul 69D. Toți agenții economici, activi în segmentul turistic local au fost invitați fie să se alăture în stand, printr-o persoană desemnată, fie să trimită materiale tipărite sau digitale, oferte sau prezentări, pentru ca acestea să fie expuse.

Pentru acest eveniment, Primăria orașului Sinaia a editat un număr de cinci materiale tipărite: o hartă a orașului Sinaia, cu trasee de plimbare pe jos sau cu bicicleta, o nouă ediție, actualizată a catalogului turistic, cu hotelurile, pensiunile și restaurantele din oraș, un pliant de prezentare al centrului și al domeniului schiabil, un flyer cu evenimentele anului și un flyer cu prezentarea ofertei “O săptămână la munte“.

Din nefericire nici in acest an ( al III-lea) Buşteniul nu este in stare să editeze măcar un index stradal cu amplasarea unitatilor turistice, sau vreo ofertă de agrement, o hartă, ceva de informare, pentru că toate mijloacele de agrement au fost CONCESIONATE iar activitatea turistică a cunoscut un TREND negativ. Totodată Primăria Buşteni prin Hotărârea CL Buşteni a renunţat la BANI EUROPENI, in jur de 900,000 lei pentru promovare GRATUITĂ a localităţii pentru că asta ar fi dus la creşterea calităţii vieţii propriilor locuitori sau dezvoltarea economică pe timp de criză iar la Buşteni totul trebuie DISTRUS. 

Mult succes SINAIA !

___Vizualizari 460

Turismul ecologic, traseele urbane la pas și mersul pe bicicletă sunt promovate de Sinaia, Bușteniul incă NU !
Tagged on:                     

Alte articole



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Distribuie

Pentru a vizualiza conținutul

Read more:
Consultare publică Buget Local 2018 – Bușteni, din lac in femininul puțului

Păi cum altfel s-ar traduce ”continuăm dezvoltarea” ?  Trecând la lucruri serioase, in 12.02.2018, s-a afișat pe site-ul oficial al...

kuklos3
Cantonul Schiel revolving restaurant Bușteni

Cantonul Schiel a fost construit pe creasta, ca punct de observare si de supraveghere al traseului funicularului, iar dupa inchiderea...

Close