Atenție LIDL Bușteni – Suntem furați ca-n codru


ULTIMELE ARTICOLE

Intotdeauna il privesc pe cel din fața mea ca pe mine, cinstit, corect, modest și ii acord toată increderea mea. Vorbesc cu oricine indiferent de categoria socială, când am dreptate, am dreptate, când greșesc imi cer scuze sau imi asum greșeala.

 

intrare lidl busteni

Din această cauză NU VERIFIC RESTUL primit și il introduc intotdeauna in buzunar sau portofel alături de bonul fiscal.


Niciodată nu mi-a trecut prin cap că vânzătorii lanturilor de magazine FURĂ, ci in cel mai rău caz pot greși și mi se pare normal ca in cazul in care ai descoperit greșeala să se remedieze problema.

Așa stând problema, să vă povestesc o ”neintâmplată” până ieri seară.

Mă duc la LIDL Bușteni să cumpăr o ”ascuțitoare de cuțite” sau ”tocilă” că era in oferta de joi, pe lângă asta mi-am mai luat și un ciocan.

Ciocanul, super tare, magnetic, mâner de silicon, sunt mulțumit.

De ce să nu recunosc, au produse bune, ofertă diversificată, prețuri bune insă …

Am achitat, am primit rest ( NU RESTUL ) și bon fiscal , le-am introdus in buzunarul de la spatele blugilor și am plecat mulțumit spre casă, oprindu-mă pe drum să mai iau o pâine.

La pâine am constatat că din sumă lipseau 50 de lei !

M-am intors la Lidl, in magazin m-am adresat domnului de la Pază explicându-i problema, iar acesta, foarte drăguț, m-a indrumat spre ”Casa de marcat” unde s-a intâmplat.

La casă:

(Eu) – Bună seara, stimată doamnă, cred că s-a intâmplat o greșeală și nu am primit tot restul

( Casier ) – Păi cât mi-ați dat ?

(Eu) – (Prezentând bonul) – 200 de lei.

( Casier) – ( Privind bonul) – Păi și eu v-am dat 143

(Eu)-Doamnă, am constatat că mi-ați dat 93 !

( Casier) – Bine, vă dau 50 de lei și o să ies eu lipsă diseară !

(Eu) – Stimată doamă, chemați șeful de magazin, vă face ”casa”, constată repede și nu are nimeni nimic de pierdut.

( Casier ) – Luați cei 50 de lei și asta este, ce să mai …

(Eu), luând banii – Doamnă, vă rog faceți o copie după ”buletinul” meu și dacă se intâmplă mă sunați că vă las numărul pe spate… sau las o copie la pază și mă sună domnul, vin și vă returnez banii …

(Casier ) – Lăsați, paza pleacă mai devreme …

CAM CARE ESTE PĂREREA ORICUI DUPĂ ACEST DIALOG ?

bonlidl busteni

 

Normal ar fi fost să fie chemat șeful de magazin, să se facă verificarea ”casei”, să se constate că aveam sau nu aveam dreptate și in funcție de asta vedeam cine cui iși cerea scuze in mod amiabil sau imi putea lua datele din buletin, făcea seara inchiderea, vedea daca a iesit lipsă sau nu și mă anunța, sub nicio formă nu-mi dădea bani din casierie!

Așa, eu am suspiciunea rezonabilă că la Lidl CASIERII fură clienții, banii ii dau rudelor sau prietenilor prin aceeași metodă de ”lasă că rămân lipsă diseară”… și deacum incolo voi povesti tuturor prietenilor chestia asta, inclusiv in Ziar de Bușteni !

Așadar, CLIENȚI LIDL-Bușteni și nu numai , VERIFICAȚI RESTUL ! Nu toți sunt cinstiți ca dvs.! … 

In principiu, DACĂ UN PARTENER te fură, MAI FACI AFACERI CU EL ?  Cum comentați ?

Aștept pe această cale de la Lidl Bușteni niște scuze publice !

UPDATE: Mesaj Lidl Romania

___Vizualizari 4082

Facebook Comments

About ZiardeBusteni.ro - Cristian Achim

Fondator al Ziar de Busteni din dorinta de a promova Arealul Bucegilor, de a arata tuturor ca atat Bucegii cat si localitatile de la poalele lor reprezinta ceva. Ziar de Busteni a fost, este si va fi la dispozitia oricui doreste sa lase pentru viitor un mesaj, o fotografie un strigat, un sfat ... Nu sunt jurnalist !
Bookmark the permalink.

16 Comments

  1. Se întâmplă şi aici în Bucureşti, chiar săptămâna trecută eram la **** şi un domn făcea scandal ca nu i-au cântărit corect ceva, le spunea să pună cântare la vedere, nu să cântărească pe masa lor la casierie. Şi eu am păţit la **** mai demult, mi-au cântărit cu lipsă 400 grame, am cântărit marfa când am ajuns acasă, avea 600 grame în loc de 1 kg. Eu sunt mulţumită de produsele ****, nu este vina firmei, ci riscul apare că lucrează cu români. Pe românii necinstiţi să fim supăraţi, dar să îi şi spunem şefilor de la **** ca să nu tăinuim infractorii. Data viitoare vor lovi din nou dacă nu vor fi opriţi.

    Mesaj editat:
    Stimată doamnă,
    Articolul atrage atenția asupra suspiciunii de furt de la client in interes propriu al angajatului. Angajații nu sunt cântare si nu fură la cântar, pentru că ceeace bat pe casă apare abia la inventar ca PLUS pentru firmă, indiferent care ar fii aceea. Cu scuzele de rigioare am ”trunchiat mesajul ” !
    Cu stimă,
    Cristian Achim

  2. Poate a gresit.(e omeneste).eu am patit la Lukoil.am cumparat 3 pachete de tigarii si o ciocolata pt catelul inghetat de la usa.a m achitat 50 ron.si omul a dat rest 15.5.i am atras atentia ca a gresit:( nu marcase un pachet

  3. O poveste cam ”îndoită ” spui că bla bla ai fost ai cumpărat , apoi ai văzut că te-a furat . Dar de ce nu mărești atenția , de ce nu controlezi restul , să zici mersi ca te-a mai băgat în seamă personalul , regula numărul 1 Fii atent omule , casierii au mii de clienți e normal să mai încurce câte ceva totuși suntem oameni dar vina este a ta 100% . Părerea mea.

    • Ce să zic, sunt idealist, imi place să traiesc printre OAMENI. Când ești casier, in principiu trebuie să fi atent cum dai rest, că d-aia esti plătit de firmă. Bănuiesc că dacă ar fi fost lucrător la un depozit de armament și din greșeală declanșa un accident nuclear la fel se spunea, ”a greși e omenește” . Păi nu am de ce să fiu eu atent la cumpărături și nicăieri pe BANII MEI pentru că TREBUIE să ne facem fiecare munca cu PROFESIONALISM și să respectăm regulile și regulamentele iar dacă greșim să ne asumăm. Ce a oprit-o pe vânzătoare să NU cheme ȘEFUL, singurul in măsură să ia o decizie ? Scuze de răspuns dar mie nu-mi place să fiu FURAT nici măcar din ”greșeală voită”, iar vina NU este a mea că il respect pe cel din fața mea, că nu il controlez și nu-l consider HOȚ.
      Cam asta e ideea.
      Stimă și mulțumesc pt comentariu.

  4. Faptul ca respectiva vanzatoare nu a chemat seful sa verifice denota clar ca se stia vinovata . La casele de marcat din supermarketuri exista camere video care filmeaza casierul…O simpla vizionare a imaginilor de pe DVR ar fi lamurit rapid situatia.

  5. Din moment ce ai părăsit locația mai ales ca i ai băgat în buzunarul de la spatele blugilor de unde stii ca nu ti au picat chiar tie din buzunar si poate din asta înveți sa fii responsabil pt greselile proprii ,poate angajatul nu a chemat seful de magazin de friica sa nu fie penalizat si poate concediat, nu stii ce fel de sef are, eu mereu îmi calculez atât pretul cumpărăturilor cât si restul fiind patita cu asa zisele promoții

    • Aici nu vorbim despre ”magazinul din colț” ci vorbim de un Supermarket care are un birou de recrutare, pregătește angații, inclusiv șefii de tură și de magazin, au regulamente stricte de ordine interioară. Sefii de magazin / tură au obligația să raporteze ”nimicuri” din acestea pentru a se crea o bază de date pentru a se putea imbunătății relația cu clientul. Dacă casierul respecta regulamentul interior nu era penalizat pentru că arăta că și-a insușit regulamentul. Niciun șef nu-și penalizează angajații dacă aceștia recunosc că au greșit sau solicită să se dovedească că nu ei au greșit, iar in cazul meu putea să-și dovedească profesionalismul in fața clientului, iar eu ( cu toate că nu era posibil la cum au stat faptele) să plec cel puțin cu mustrări de conștiință. Dacă se intâmpla chestia asta la fel aș fi procedat și scoteam un articol de promovare a Lidl gen ”Profesioniști in relația cu clientul – veniți cu incredere”, așa …

  6. Am patit exact acelasi lucru. Mi-au batut 52 de pachete de unt in loc de 2 pachete prejudiciu 160 de lei. rusine Lidl ar trebui sa angajeze oameni cu experienta in gestiune si manipularea numerarului, nu hoti.

  7. Am uitat sa precizez a doua zi mi-au fost restituiti banii integral de catre sefa de magazin fara prea mult tam-tam

  8. Simplu era sa viziona-ti imaginile de pe camera respectiva si se clarifica problema si eu am patit la Metro si am rezolvat exact cum am descris mai sus nu mi-am permis sa numesc \hotii\ furat \pe nimeni pentru ca uneori mai gresim si noi

    • Am solicitat să vină Șeful de Magazin și mi s-a răspuns ”Lăsați !”. Am dorit să las o copie după C.I. și nr de tel, in caz că iese lipsă și mi s-a răspuns ” Paza pleacă mai devreme – să o lăsam așa !”, ce răspuns credeți că primeam dacă solicitam vizionarea ”benzii” ? păi cred că acelaș ”Lăsați-o așa, luați-vă banii si … ! ”. Consider că am avut toată bunăvoința de a nu crea vreun ”prejudiciu” financiar sau moral vânzătorului/rei și am admis din start că aș fi putut greși eu insă se pare că lucrurilenu stăteau așa deloc.

  9. Domnule Cristian,
    Casiera a fost data afara datorita acestui articol. Cred ca acum puteti dormi linistit ca un OM a fost demis din functie, datorita unei greseli.
    Fosta mea colega in aceea seara nu a chemat o pe doamna Mrinescu Mihaela, (SEF MAGAZIN), deoarece aceasta , ii ordonese sa nu mai fie chemata la casa de marcat, deorece are de descarcat un tir.
    Tot in aceea seara sefa de magazin a facut o remarca spunandu-i altei colege sa merga la casa nr 1 si sa i atraga casierei atentia sa dea mai repede din maini, ca altfel o v a trimite acasa.
    Acum intreb conducerea Lidel, dupa ce criterii fac angajari pe postul de Sef magazin, pentru ca domna Marinescu. mai are doua experiente ca si sef de magazin si aceelasi comportament, neadecvat il avea, umileste salariatii, tipa la acestia, il tine pe fostul angajat Baba Dragos in brate, permitandu-i acestuia sa faca pe seful.
    Noi unii salariati venim la munca sa muncim, nu sa fim umiliti de oameni care nu merita sa fie pusi in functie de conducere.
    Daca impotriva colegei s a luat masuri drastice pentru o greseala, dorim sa se impuna si masuri contra celor care ne umilesc.

    • Stimată doamă,
      Imi pare deosebit de rău că dvs. ințelegeți că ARTICOLUL a fost cauza demiterii. Articolul a fost un efect al comportamentului doamnei dar trecând peste nuanțe vă pot răspunde cam așa:
      Pentru prima parte a comentariului – dacă doamna ( fosta colega) a fost demisă doar din cauză că a greșit ( ca nu a respectat sau respectat regulamentul, ordinul ierarhic, etc ) se poate adresa ”Inspecției muncii” și poate acționa in judecată firma, deoarece conform codului muncii i s-au incălcat drepturile.
      In principiu, dacă era prima greșeală atunci conform legii ar fi trebuit să fie ”mustrată”, să i se ia un procent la salariu, sa fie ”reciclată/retrainuita” și abia după a treia greșeală să i se desfacă contractul de muncă PENTRU ABATERI DISCIPLINARE DE ACELAȘI FEL. Asta numai in condițiile in care a fost de bună credință și a fost intr-adevăr o greșeală cu cei 50 de lei că dacă exista inregistrari sau sesizări și dinainte de incident, atunci … , oricum, poate sesiza Inspecția Muncii.
      In cazul că și-a dat demisia, atunci și-a recunoscut vina, in cazul in care a plecat cu acordul ambelor părți să ia legatura cu o firma de avocatură pentru a demonstra un abuz..
      Ar mai fi de văzut ce tip de contract de muncă avea, pe perioadă determinată sau nedeterminată și dacă a fost emis PREAVIZUL LEGAL, fără preaviz firma deja are mari probleme de ABUZ, dar dacă a fost perioadă determinată și TOCMAI s-a incheiat perioada și nu s-a mai reinoit contractul din nou este o problemă insă este a dânsei deoarece se prea poate să nu fi corespuns criteriilor, unul dintre acestea fiind ”să dea mai repede din mâini”.
      Pentru a doua parte a comentariului – Prima soluție ar fi să scrieți nemulțumirile dvs pe adresa Lidl ( o aveți in update-ul la articol ), a doua soluție, la fel, sesizată Inspecția Muncii – pentru rele tratamente privind angajații, o a treia soluție și sfat este să vă respectați fișa postului cu strictețe și regulamentele interioare și oridecâte ori vi se aduce un prejudiciu să le ”comunicați” șefilor dvs că nu aveți in fișă sau regulament UMILINȚA, eu cel puțin așa aș proceda.
      A patra soluție, care este și cea mai dificilă ar fi să vă căutați un alt loc de muncă unde să vă placă colegii, șefii, angajatorii, unde să fiți tratată cu respect și bineințeles fără umilință, și să nu vă izbiți de sintagma ”Dacă nu-ți place mai sunt mulți la poartă” care se practică PESTE TOT .
      In aceste condiții consider că ”pot dormi liniștit”

      Cu stimă,
      Cristian Achim

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *