ULTIMELE ARTICOLE

De vineri incoace stau și mă minunez. Urcă spre … Predeal, Bran, Brașov, ce mai , spre nordul țării zeci de mii de mașini, vineri 15 – 20.000, sâmbătă 15 – 20.000, duminică deja 20 – 25.000. Unde se duc ?

Se stă in coloană de la Comarnic la Predeal in jur de 6-8 ore. Bine, mai poți ”fenta” pe la Sinaia și Bușteni vre-o oră două dar tot rămân 3-4 ore de ”mers pe loc”.

002

Cum ”fentezi” traficul la Sinaia și la Bușteni ( dinspre București ) ?

La sensul giratoriu de la Hotel Internațional / Restaurant Tirol o iei spre TELEGONDOLĂ ( se poate urca pe la Fabrica de Salam ( stânga ) cam 300 m. mai inainte, că tot la sens se ajunge ), pe straduța care duce in jos și apoi urcă in serpentine, la al trei-lea indicator faci dreapta și ieși in Aosta, faci stânga și cobori de pe Furnica in dreapta , treci pe lângă Mânăstire ( in jos ) și mergi drept până treci de Cazino, apoi dreapta, faci sensul giratoriu de la Petrom, nu intri in DN1 ci cobori pe străduța din dreapta, ajungi la intersectie/pod, faci stânga si apoi prima la dreapta și ajungi in centura Sinăii la intrarea spre Cartierul Cumpătu , asta iți ia cam 15 minute fată de 1 oră de traversat Sinaia. De aici mai stai in trafic cam 30 de minute până ajungi la Bazarul de la Piatra Arsă ( pe dreapta ).

De la Bazarul din Piatra Arsă faci dreapta și urmezi ocolitoarea Bușteniului până la Primărie. De menționat că la un moment dat vei da peste niște ”săritoare stradale” pentru că pe partea dreaptă este o grădinită și un parc.

017

ATENȚIE, trebuie să dai trei patru clacsoane prelungite ca să nu te trezești cu vreun copil pe capotă, indiferent de ora la care circuli !

Update 30 noiembrie orele 19.00 – Nu mai exista ”saritoarele stradale” , insă veți vedea parcul !

După ce ai intrat in DN 1 la Primărie  faci prima stradă la stânga ( Fântânii ) și urci până in deal ( Pensiunea Liziera ca reper ) – ( atenție, nu faci dreapta pe Erou Moldoveanu că se lucrează la pod și este drumul inchis ). Oricum , trebuie să ajungi la Căminul Alpin, cobori, faci prima la stanga ( pe drumul hoților ) până ajungi la Drumul de Gura Diham, găsești strada Nestor Ureche și te duci spre Muzeul Cezar Petrescu.

La muzeu faci dreapta și ești ” La TUNEL ” , deci incă 15 minute in loc de 1,5 ore 🙂 . Problema este că de aici până la Predeal mai ai 2 ore și nu mai ai ocolitoare, dar asta-i viața! Până aici mi-am făcut datoria de a te invăța să ”fugi” prin Sinaia și Bușteni .

Dar să vezi că dacă au urcat in 3 zile peste 60.000 de mașini ele trebuie să și coboare 🙂 , intr-o singură zi , 1 Decembrie.

La mulți ani ! Autostrada Comarnic – Oriunde.

___Vizualizari 257

Facebook Comments
Tagged on:

3 thoughts on “O minivacanță de pomină și incă nu s-a terminat. Fente pentru conducătorii auto de pe Valea Prahovei .

• December 10, 2015 at 3:09 pm
    Permalink

Este o eroare. De la Drumul de Gura Diham, este sens unic in urcare de la pod, asa ca nu poti ajunge la Muzeul Cezar Petrescu, ci pe langa V.Cerbului iesi la Alexandros in sosea.

• December 11, 2015 at 12:06 am
      Permalink

Este eroare de exprimare, inainte de a se ”reintra” in DN1 se face STANGA pe ultima straduță ( Bucegi ) si se trece peste Nestor Ureche, intrandu-se in str Cezar Petrescu, apoi Muzeu și DREAPTA – DN 1 . Cu scuzele de rigoare dar povesteam ca un ”buștenar”.

• December 15, 2015 at 3:16 pm
    Permalink

Asa ma gandeam si eu, dar e un traseu penibil, cu iesire si intrare din DN1, unde e de asteptat.
    Cu stima pantru tot ce faceti.